träning och kurragömma

Malin Lundskog kramar träd

Första passapå-träningen för den här veckan kommer här. Passar ju bra, eftersom det är måndag. Passar fint när du leker kurragömma, när du bara vill gömma dig eller om du vill träna insidan av benen, bålstyrka (du måste inte använda den här, men om du visste vad det hjälper!) och till och med bröstmusklerna får sig en omgång. Passande?

Träningstips! Långbyxor och långärmat underlättar, för barken kan kännas... Leker du medan du tränar är ju antalet repetitioner och tid ointressant, men om du kramar träd för styrkans skull gör såhär:

Hoppa upp och häng så länge du orkar. Repetera 2-3 gånger. Klocka gärna, det är ju kul att se sina förbättringar! 

Att leka är också något många av oss behöver träna på, så passa på att leka när du tränar om du inte passar på att träna när du ändå leker. Imorgon gör vi utfall med gräsklipparen... Perfekt övning att kombinera med dagens. Häng med då! 

Så, vad säger du: ska du krama träd? 

Ses imorgon,
Malin

Lägg till ny kommentar

Begränsad HTML

  • Tillåtna HTML-taggar: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Rader och stycken bryts automatiskt.
  • Webbadresser och e-postadresser görs automatiskt om till länkar.